Review for: Cat Toy Organic Catnip KickMe! Pillow 4 sizes

from: Catnip Farm

All Reviews   Post Review


I'd love to review this, but....

By: Traci L. Knechtges    (Jan 11, 2012)

Ordered February 2011, and never received. Received nice note that orders were behind, but never received my order. Almost a year later, guess I have to write that order off.


Comments on this Review:

Ericka Dana says:    (Jan 11, 2012)
Dear Traci, Please accept my sincere apologies. I had no idea, I'm really sorry you never got your package. If you had let me know I'd have replaced it right away. I looked up your Delivery Confirmation tracking # but USPS doesn't keep records back that far, so I can't find out what happened to it. A replacement is on the way ~ I hope your kitty loves the new toy and the special treats I sent with it. Happy New Year! All the best, Ericka =^..^=


Ericka Dana says:    (Jan 12, 2012)
P.S. I forgot to mention that your order was from February 2010, not 2011. If anyone needs to, it's easy to get in touch with me and I always work hard to make sure my customers and their kitties are happy. I grow, make, pack and ship everything by myself and I do my best to track the packages I send, but I don't always have time... I'm just one person and I fill hundreds of orders from scratch. Most of my customers send me thank-you letters ~ they (and their cats) are usually very happy and many order from me regularly. Your situation is the exception and again, I'm so sorry, I didn't know you never got your toy, and I hope you'll be happy with the new one... it will be there soon via Priority Mail.


Ericka Dana says:    (Jan 16, 2012)
From USPS.com: Your item was delivered at 3:53 pm on January 14, 2012 in NORTH RIDGEVILLE, OH 44039.


Ericka Dana says:    (Jan 16, 2012)
Update from Traci ~ "Thank you so much for making that right. The kitty I originally ordered it for passed away last year, so he never got to play with this, but I can tell you he would have loved it. Your package showed up today, and my new kitties love it. As soon as I gave it to them, they went nuts. Haven't stopped playing with it for 6 hours. When one gets tired of playing, the next takes over! Thank you again for making it right. I had totally forgotten about it until I went out to buy some citrus and saw the ads for them. I appreciate your willingness to correct this, and I will be placing another order for a few ore of these since my cats absolutely loved them. Thanks again."